GY.I.K.
Rendeléssel kapcsolatos kérdések
Milyen módon tudok rendelni?
Rendelését a webáruházon keresztül, de akár email-ben vagy telefonon is leadhatja.
Webáruházunk a nap 24 órájában fogadja a rendeléseket; telefonon 9 - 17 óra között fogadjuk arendeléseket.
Ügyfélszolgálat: +36-30/844-3-555
Van-e lehetőség személyes átvételre?
Igen, személyesen is átveheti megrendelését telephelyünkön. Előzetes időpontegyeztetése szükséges.
Személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.
Van-e minimális rendelési érték?
Jelenleg nincs meghatározva minimális rendelési érték.
Mi történik, ha előre utaltam, de nem tudnak mindent szállítani a megrendelésemből?
Természetesen jelezzük, ha valamit nem tudunk szállítani; ilyenkor visszautaljuk a hiányzó termék árát.
Megoldható az is, hogy a hiányzó termék helyett egy hasonló, ugyanolyan értékű terméket küldünk kérésére.
Nem tudok regisztrálni, nem tudok beleírni a mezőkbe, mit tegyek?
Internet explorer 7-es böngészőt használóknál ez előfordul, ez egy régi verzója az explorernek, webáruházunk nincs optimalizálva rá.
Ezért azt ajánljuk, hogy frissítse a böngészőt vagy használjon egy másik böngészőt, ahol nincs ilyen probléma (pl. Firefox vagy Safari stb.) Ingyenesek és egyszerűen letölthetők ezek is.
Azt, hogy hányas verziót használ, felül a Súgóban nézheti meg; ha azt legörgeti, válassza ki a névjegyet, ezmutatja hogy hányas verziót használ.
Szállítással kapcsolatban felmerülő kérdések
Mivel szállítjuk házhoz a megrendeléseket?
A megrendeléseket Magyar Posta ZRT. szállítja házhoz.
Mi a teendő sérült csomag esetén?
A megrendelt termékeket gondosan becsomagoljuk.
Ha a csomag mégis sérülten érkezik, a csomag külsején észlelt sérülés, átázás miatt belső sérülésre lehet következtetni, kérjük jelezze Ügyfélszolgálatunknál az info@elem.co.hu email címre vagy a +36-30/844-3-555 telefonszámon.
Jegyzőkönyvet kell felvennie a sérülésről;
A csomagot ne vegye át, hanem irányítsa vissza hozzánk.
Rendelését ebben az esetben rövid időn belül újból szállítjuk.