GY.I.K.

 

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Milyen módon tudok rendelni?

Rendelését a webáruházon keresztül, de akár email-ben vagy telefonon is leadhatja.
Webáruházunk a nap 24 órájában fogadja a rendeléseket; telefonon 9 - 17 óra között fogadjuk arendeléseket.
Ügyfélszolgálat:
+36-30/844-3-555

Van-e lehetőség személyes átvételre?

Igen, személyesen is átveheti megrendelését telephelyünkön. Előzetes időpontegyeztetése szükséges.
Személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.


Van-e minimális rendelési érték?

Jelenleg nincs meghatározva minimális rendelési érték.

Mi történik, ha előre utaltam, de nem  tudnak mindent szállítani a megrendelésemből?

Természetesen jelezzük, ha valamit nem tudunk szállítani; ilyenkor visszautaljuk a hiányzó termék árát.

Megoldható az is, hogy a hiányzó termék helyett egy hasonló, ugyanolyan értékű terméket küldünk kérésére.

Nem tudok regisztrálni, nem tudok beleírni a mezőkbe, mit tegyek?

Internet explorer 7-es böngészőt használóknál ez előfordul, ez egy régi verzója az explorernek,  webáruházunk nincs optimalizálva rá.

Ezért azt ajánljuk, hogy frissítse a böngészőt vagy használjon egy másik böngészőt, ahol nincs ilyen probléma (pl. Firefox vagy Safari stb.) Ingyenesek és egyszerűen letölthetők ezek is.

Azt, hogy hányas verziót használ, felül a Súgóban nézheti meg; ha azt legörgeti, válassza ki a névjegyet, ezmutatja hogy hányas verziót használ.


Szállítással kapcsolatban felmerülő kérdések

Mivel szállítjuk házhoz  a megrendeléseket?


A megrendeléseket Magyar Posta ZRT. szállítja házhoz.

Mi a teendő sérült csomag esetén?

A megrendelt termékeket gondosan becsomagoljuk.
Ha a csomag mégis sérülten érkezik,  a csomag külsején észlelt sérülés, átázás miatt belső sérülésre lehet következtetni, kérjük jelezze Ügyfélszolgálatunknál az info@elem.co.hu email címre vagy  a
 +36-30/844-3-555 telefonszámon.
Jegyzőkönyvet kell felvennie a sérülésről;
A csomagot ne vegye át, hanem irányítsa vissza hozzánk.
 
Rendelését ebben az esetben rövid időn belül újból szállítjuk.